Chciałem tu dać mema

Posted: 11/19/2011 by misiekwolski in Notatki
Tagi: , , ,

Poważnie. Zorientowałem się, że jak wstawiam memy na blog, to zwiększa się oglądalność. No to pomyślałem, że jeden przeuroczy mem będzie bardzo na miejscu, a konkretnie ten:

 

 Kiedy jednak wpisałem w Google wiadomą frazę, obok mniej lub bardziej poukrywanych linków do Kwejka znalazłem jeszcze to zjawisko. I przyznam, że trochę się przeraziłem, bo jak bym tego nie czytał, od tyłu, od przodu, wspak czy po skosie… nie jestem w stanie zrozumieć, o co chodzi. Czyżbym był już tak stary?

Tak czy inaczej, mem rządzi.

Komentarze
  1. Strid pisze:

    Powinieneś się wstydzić! Jak można rozsiewać takie „zjawiska” po sieci?

  2. Gufi pisze:

    Kot jest boski!
    (ale ja kociarz jestem)

Skomentuj

