Przerwa!

Posted: 12/22/2011 by misiekwolski in Notatki
Tagi: , , , ,

Dobra, ludziska. Przyszło mi oficjalnie powiedzieć, że od wczoraj jestem dumnym posiadaczem gry Star Wars: The Old Republic. Nie, nie kupiłem jej. Dostałem. Od pracodawcy. Tak właśnie. I nie był to Uniwersytet Wrocławski.

Tym samym ogłaszam, że w tej chwili z efektem natychmiastowym nie ma mnie dla nikogo. Chyba, że ten ktoś też gra w TOR-a. Jeśli tak, zapraszam na serwer Trask Ulgo, tam jest jeden taki niebieski Twi’lek, co zwie się Misiek i jest Jedi Sage (na chwilę obecną na 11 poziomie). Z chęcią porobię jakieś Flashpointy i Heroice…

No. A tak naprawdę nie ma mnie, bo są święta. Dlatego wpisy będą pojawiać się z opóźnieniem i dotyczyć głupot, a to dlatego, że zawczasu je napisałem, żeby wykorzystać, gdy będę miał mniej czasu. Żebyście mieli co czytać przez święta. Taki jestem dobry.

Skomentuj

